nuffnang ads

Saturday, 23 July 2011

Selepas berkahwin....

Assalamualaikum....

hai...hari ni sy nk kongsikan...kehidupan sy selepas kahwin...mmg sgt senang hati bila sentiasa di sisi suami... xda la nk kol2 sms2..kata rindu..dah mkn kew...hihihihi... sumanya dah ada depan mata....

banyak perubahan sy selepas kahwin ni..terutamanya bentuk bdn....uhhhhhh... dari 48kg...

                                                                Sebelum kawen = 48kg

setelah beberapa bula kahwin bdn naik skit2..dan masa tu sy mmg malu sgt nk bergambar...takut pun ya...hahahaha... dan ini gambar terbaru sy... gmbr ni juga setelah 2minggu dengan produk herbalife..

                                                          selepas 7bulan kawen = 58kg

hmmmm.....berbezakan sy... w'pun sy naik badan..sy tetap sgt bahagia bersama suami tercinta..tp risau kenaikan bdn sy ni boleh memudaratkan kesihatan sy... so saya mencari jln untuk menguruskan badan secara sihat...

kisah cinta saya...

haloo..haloo..halooo..disini saya ingin kongsi cerita...

saya mula kenal dengan suami mula dari politeknik shah alam.. mula2 kami kawan ja... ni picture masa sy mula kenal dlu.... hari pertama kami keluar bersama...


selepas tu mula la ada perasaan ehem2...kami kerap kuar bersama sama...



kami berdating lg.... 


dan selepas itu hubungi kami semakin serius selepas mengikat tali pertunangan..jom tgk gambar pertunangan sy pada 20.12.2009



Setelah setahun bertunang, pada masa itu, banyak ujian2 yg kami lalui.. persiapan2 kami buat dgn teliti walaupun sibuk dengan kelas..dan kerja. dan akhirnya  pada 18.12.2010 adalah tarikh pernikahan kami........




masa ni aku rs lain ja selepas diijabkabul... dr mula smpai la nk abis majlis akad aku dok tahan air mata... smpai ke acara berpelukan air mata mula menitis....




Oh...Siapa saya, NURUL

Assalamualikum.....


ai Semua! uuuuu.. Rase nervous plak nak tulis 1st entry ni.. bukan apa, tanpa membaca tutorial dengan selamba dan tekadnya untuk menulis isi hati sy disini :) hehe... Sebelum ni sy mmg dah lama nk ada blog tp xserius sgt... tp sy rs ingin memulakan kehidupan baru dengan bisnes untuk menambahkan pendapatan saya so sy perlu memcuba dari blog ini.  Bermula dengan Oh siapa saya, NURUL?

Saya, Nurul Shahidah Yusof dah 24 tahun pun. saya baru saja berkahwin 7 bulan... nak tengok gambar kahwin saya....hihihi..ni lah suami sy...



Di sini, saya bukan lah sesiapa, saya hanya wanita yang penuh impian dan cita-cita untuk dicapai.. Dalam hidup setiap manusia, temasuk saya mempunyai liku-liku kehidupan manis dan pahit. Disini lah saya boleh meluahkan segala apa yang saya rasa dan fikirkan. Saya harap dengan 1st entry ni saya akan mendapat komen positif dan juga negatif dr semua .. ;)


~NURUL~