nuffnang ads

Saturday 23 July 2011

kisah cinta saya...

haloo..haloo..halooo..disini saya ingin kongsi cerita...

saya mula kenal dengan suami mula dari politeknik shah alam.. mula2 kami kawan ja... ni picture masa sy mula kenal dlu.... hari pertama kami keluar bersama...


selepas tu mula la ada perasaan ehem2...kami kerap kuar bersama sama...



kami berdating lg.... 


dan selepas itu hubungi kami semakin serius selepas mengikat tali pertunangan..jom tgk gambar pertunangan sy pada 20.12.2009



Setelah setahun bertunang, pada masa itu, banyak ujian2 yg kami lalui.. persiapan2 kami buat dgn teliti walaupun sibuk dengan kelas..dan kerja. dan akhirnya  pada 18.12.2010 adalah tarikh pernikahan kami........




masa ni aku rs lain ja selepas diijabkabul... dr mula smpai la nk abis majlis akad aku dok tahan air mata... smpai ke acara berpelukan air mata mula menitis....




No comments:

Post a Comment