nuffnang ads

Saturday, 23 July 2011

Oh...Siapa saya, NURUL

Assalamualikum.....


ai Semua! uuuuu.. Rase nervous plak nak tulis 1st entry ni.. bukan apa, tanpa membaca tutorial dengan selamba dan tekadnya untuk menulis isi hati sy disini :) hehe... Sebelum ni sy mmg dah lama nk ada blog tp xserius sgt... tp sy rs ingin memulakan kehidupan baru dengan bisnes untuk menambahkan pendapatan saya so sy perlu memcuba dari blog ini.  Bermula dengan Oh siapa saya, NURUL?

Saya, Nurul Shahidah Yusof dah 24 tahun pun. saya baru saja berkahwin 7 bulan... nak tengok gambar kahwin saya....hihihi..ni lah suami sy...



Di sini, saya bukan lah sesiapa, saya hanya wanita yang penuh impian dan cita-cita untuk dicapai.. Dalam hidup setiap manusia, temasuk saya mempunyai liku-liku kehidupan manis dan pahit. Disini lah saya boleh meluahkan segala apa yang saya rasa dan fikirkan. Saya harap dengan 1st entry ni saya akan mendapat komen positif dan juga negatif dr semua .. ;)


~NURUL~

2 comments: